תפילה להצלחה של הבעל בעבודה

למה חשוב לומר תפילה להצלחה של הבעל בעבודה ובכלל בחיים? הבעל עובד קשה, כדי לפרנס את המשפחה, גם אם את האישה עובדת ומפרנסת וגם את מטפלת בילדים וכל עול הבית הסדר ניקיון וארוחות ושיעורי בית עם הילדים ואת מרגישה שהכל עליך – יכול להיות מאד שאת צודקת, בכל זאת האחריות של הפרנסה היא על הבעל, ועל זה הוא מתחייב בכתובה ביום הנישואין!

וגם כשהוא חוזר מיום עבודה – כל האווירה של הבית היא לפי המצבי רוח שלו…

לכן כדי שכל אישה תתפלל שהבעל יהיה נטול מתחים, ושיחזור אליך ולילדים לבית – אחרי יום עבודה.., רגוע ושמח כדי להמשיך ולהעביר את היום והלילה אתכם כאבא וכבן זוג, ולא יכניס את התסכולים ומרירות וכעסים מהיום עבודה לבית…

ישנם תפילות חשובות לומר על הבעל כשיוצא מהבית – הרי זה לא סוד שישנם עוד נשים ברחוב, ולפעמים ובכ"ד הרחוב יותר נוצץ כי ברחוב אין התמודדויות כמו בבית.., לכן צריך להתפלל שלא יתבלבל וימשך לאן שלא צריך, שהראש יהיה תמיד על אישתו וביתו.., ויש עוד הרבה מה להאריך ולא פה המקום..,

אז יש הרבה מה להתפלל על הבעל, הרי לפניכן בנות יקרות לקט קטן של תפילות על הבעל:

תפילה להצלחה של הבעל בעבודה

זאת תפילה שהיא ברכה שניתן לשלוח לו להראות לו את התפילות שלך עליו:

לבעלי היקר והאהוב, החלק המשלים אותי האדם שלי הכי חשוב., אני מתפללת עלי מכל ליבי, בעלי אהובי, כשאתה יוצא לעבודה, שהשם תמיד יהיה עמך. שיהיה לך את כל האנרגיה הדרושה לך להצליח בעבודה עם אנשים ועם לקוחות ולהרוויח בשפע לא רק לכסות את החובות.., בהירות ביישוב הדעת לקבל החלטות ולהשלים משימות.

יהי רצון מלפני אבינו בשמיים, שיסתדר לך היטב עם עמיתים לעבודה, ושהמאמצים המשותפים יהיו פרודוקטיביים. ושתמצא חן בעיני אלוהים ואדם – הפועלים והממונים וכל מי שצריך, אמן.

תפילה להצלחה של הבעל בעבודה

מלך שהשלום שלו, ישים עלינו ברכה חיים ושלום, משמאל ומימין על ישראל שלום, הרחמן הוא יברך את עמו ישראל בשלום. אני מתפללת ומבקשת ומתחננת אליך, שתעזור לבעלי עם כל הלחץ שהוא מתמודד איתו בעבודה. להקל על החרדה שהוא חש לעתים קרובות מהלחץ הבלתי פוסק של עומס העבודה שלו. תן לו שקט ויישוב הדעת – בזמן שהוא מקבל החלטות. עזור לו לא לדאוג לביטחון התעסוקתי שלו והפרנסה שלו שיהיה מלא אמונה שהכל מידך ברחמים כי אתה זן ומפרנס לכל.

אנא פזר את כל המתחים בינו לבין חבריו לעבודה והממונים עליו. עזור לו להרגיש נינוח במהלך יום העבודה שלו וליהנות ממה שהוא עושה. ובמיוחד כשהוא חוזר לבית שלא יביא איתו כל את התיסכולים והמריבות והקשיים כי זה מכניס לבית אווירה קשה ומסכן לנו את השלום בית ואת הקשר עם המשפחה!! ואני תפילתי לך השם עת רצון – חוס וחנני ומהרה תענני – אָמֵן.

תפילה לשמירה בעבודה ובטיחות בעבודה

אלוהים המביט בעינא חדא דרחמי ובהשגחה פרטית עלינו עמו ישראל, אנא שא עיניך אל בעלי, בקשה ותחינה אני מבקשת שתשמור עליו מפגיעה פיזית ופגעים רוחניים בעבודתו. אני מתפלל שתגן עליו מפני תאונות עם ציוד ומכונות או כלי רכב. תן לו תחושה טובה של מודעות בטיחותית, כדי שלא יעמיד את עצמו ברשלנות בפני נזק. עזור לו להישאר ממוקד והגן עליו מפני הסחות דעת לא בטוחות. עזור לעמיתיו לעבודה לתרגל אמצעי בטיחות מתאימים ולא להתעצל ולשמור עליהם כל פעם מחדש, כי זה ממש פיקוח נפש. אני מתפללת להגנה סביב מקום העבודה שלו, עבור כולם כל מצוות העובדים שמסכנים חייהם – שכולם יישארו בטוחים ויחזרו לביתם בשלום. אָמֵן.תפילה,שקלים,כסף,מטבעות,פרק תהילים להצלחה

תפילה לנאמנותו של הבעל בעבודה

שוכן מרומים, בעל הרחמים שומע תפילות, אלוהי ישראל, אני מבקשת שבעלי יישאר נאמן לי בזמן העבודה. אני יודעת שהוא מוקף בעמיתים מושכים, בעלי ראתן מלאים במחשבות לא טובות עם תאוות ויצרים להבי עולם הזה.., אנא שמור אותו מכל ההבלים והדיבורים שלא ימשך אחריהם שלא יסיתו אותו ויהיה ליבו ועיניו רק אלי וביתו החם. בין כשהוא יושב בעבודה בין כשהוא נוסע, עזור לו תמיד לשמור על עצמו מפני פיתויים וגירויים. תן לו את הכוח לשמור על קדושת נישואינו ויזכה להתעלות בתורה ומצוות ומעשים טובים בקדושה וטהרה, ונזכה לבנות ביתנו בית נאמן וכשר לעבודתך, ושיפרנס אותנו בני ביתו – ברווח ובנחת. אמן.

אנא אלי אבי צורי, אור לנפשי, האר לבעלי שיתחזק ביראת שמיים, ותשפיע לו חוכמה בינה ודעת אלוהים בזמן שהוא עובר את יומו בעבודה לעבור את כל הנסיונות בשלום בלי מריבה, ולשמור על השמחה והאמונה בך. שלבעלי יהיו מערכות יחסים חיוביות בעבודה. שהוא ועמיתיו יסתדרו היטב ויבינו אחד את השני לבנות יחדיו ולהרוויח יותר! יהי רצון שיחסי העבודה שלהם לא יהיו פגומים מאגו וגאווה עצמית, או מידות רעות, עצבנות קנאה וכעסים. אנא תן ברחמיך אדון השלום מלך שהשלום שלו – שיתמכו זה בזה, יעודדו זה את זה ביכולותיהם ויעזרו זה לזה להקים אחד את השני מהקשיים ונפילתם כך שיצליחו לבנות מערכת טובה יותר שממנה באה הברכה להרוויח יותר. אמן.

תפילה לפרנסה לפני האכילה מאת רבינו החיד”א. וכך נאמר על ידי הרב החיד”א – צריך להתפלל על הפרנסה קודם אכילה ואני בעניי נהגתי לומר נֻסח זה: תפילה לפרנסה לפני האכילה | מאת רבינו החיד”א לְךָ ה’ הַגְּדֻלָּה וְהַגְּבוּרָה וְהַתִּפְאֶרֶת וְהַנֵּצַח…

תן פרנסה ליהודי – זה חלק מאהבת ישראל!

כבוד הרב מה עושים עם דאגת הפרנסה?

דאגת הפרנסה היא מידה מפסידה בעבודת השם ובחסידות | מסילת ישרים לרמח”ל

דאגת הפרנסה היא ממפסידי מידת החסידות ועבודת השם | דיעור במסילת ישרים לרמח”ל מאת ראש ישיבת ברסלב הרב ויזנפלד שליט”א. התחזקות במידת האמונה בענייני הפרנסה. איך לקנות מידת חסידות ואמונה ובטחון בפרנסה. מתוך השיעור השבועי בישיבת נצח מאיר ירושלים!

תפילה לפרנסה ברווח ובנחת מסידור דרך ישרה

תפילה לפרנסה ברווח ובנחת מסידור דרך ישרה (מהרב הגאון החיד”א): אנא האל הגדול המכין פרנסה לכל בריה ומזמין מלבוש לכל נברא ושלוח להם מחיה, שתתן לי מחיתי בשופי, שתכלכלני ותפרנסני לי ולכל אנשי ביתי ולכל ישראל פרנסה טובה של כבוד,…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *