סגולה נגד עין הרע וכישוף

בן פורת יוסף בן פורת עלי עין

סגולה נגד עין הרע וכישוף

יאמר – י"א פסוקים המתחילים בנו"ן ומסתיימים בנו"ן ,

והם מסוגלים להנצל מעין הרע ומכישוף / ופחדים .
נֶגַע צָרַעַת כִּי תִהְיֶה בְּאָדָם. וְהוּבָא אֶל הַכֹּהֵן:

נַחְנוּ נַעֲבֹר חֲלוּצִים לִפְנֵי יְהֹוָה אֶרֶץ כְּנָעַן. וְאִתָּנוּ אֲחֻזַּת נַחֲלָתֵנוּ, מֵעֵבֶר לַיַּרְדֵּן:

נָבִיא מִקִּרְבּךָ מֵאַחֶיךָ כָּמֹנִי, יָקִים לְךָ יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ. אֵלָיו תִּשְׁמָעוּן:

נָהָר פְּלָגָיו יְשַׂמְּחוּ עִיר אֱלֹהִים. קְדֹשׁ מִשְׁכְּנֵי עֶלְיוֹן: נֶגֶד אֲבוֹתָם עָשָׂה פֶלֶא. בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם שְׂדֵה צֹעַן:  נָחִיתָ כַצֹּאן עַמֶּךָ. בְּיַד מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן: נַפְתִּי מִשְׁכָּבִי. מֹר אֲהָלִים וְקִנָּמוֹן:

נֵר יְהֹוָה נִשְׁמַת אָדָם. חֹפֵשׂ כּל חַדְרֵי בָטֶן: נֹפֶת תִּטֹּפְנָה שִׂפְתוֹתַיִךְ כַּלָּה. דְּבַשׁ וְחָלָב תַּחַת לְשׁוֹנֵךְ, וְרֵיחַ שַׂלְמֹתַיִךְ כְּרֵיחַ לְבָנוֹן: נֻדוּ מִתּוֹךְ בָּבֶל וּמֵאֶרֶץ כַּשְׂדִּים צֵאוּ. וִהְיוּ כְּעַתּוּדִים לִפְנֵי צֹאן: נֹשְׁקֵי קֶשֶׁת מַיְמִינִים וּמַשְׂמִאלִים בָּאֲבָנִים, וּבַחִצִּים בַּקָּשֶׁת. מֵאֲחֵי שָׁאוּל מִבִּנְיָמִן:

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, הַצֵּל אֶת עַמְּךָ בֵית יִשְׂרָאֵל, מִכָּל מִינֵי כְשָׁפִים וּמִכָּל עַיִן הָרָע. וּכְשֵׁם שֶׁפָּרַשְׂתָּ כְנָפֶיךָ עַל אֲבוֹתֵינוּ שֶׁבַּמִּדְבָּר שֶׁלֹּא שָׁלְטָה עֲלֵיהֶם עֵינָא בִישָׁא דְבִלְעָם, כֵּן תִּפְרוֹשׂ עָלֵינוּ בְּרַחֲמֶיךָ הָרַבִּים, לִהְיוֹתֵינוּ מְכֻסִּים בְּמִכְסֶה וּבְהַנְהָגָה בִּשְׁמוֹתֶיךָ הַקְּדוֹשִׁים, מִכּל עֵינָא בִישָׁא:

יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְיָ אֱלוֹהֵינוּ וֵאלוֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ, שֶׁתִּתְמַלֵּא רַחֲמִים עָלֵינוּ, וְתַצִּילֵנוּ לָנוּ וּלְכָל בְּנֵי בֵיתֵינוּ וּלְכָל יִשְרָאֵל, מֵעַיִן הָרָע וּמִכָּל מִינֵי כִּישׁוּף. וְתַבְרִיחַ הַיֵּצֶר הָרָע וְהַשָּׂטָן מִמֶּנּוּ. וּכְשֵׁם שֶׁפָּרַשְׂתָּ כְּנָפֶיךָ עַל אֲבוֹתֵינוּ בַּמִּדְבָּר וְהִצַּלְתָּם מֵעֵינָא בִישָׁא דְבִלְעָם הָרָשָׁע, כֵּן תִּפְרוֹשֹ כְּנָפֶיךָ עָלֵינוּ בְּרַחֲמֶיךָ הָרַבִּים וְנִהְיֶה מְכוּסִים בְּמִכְסֶה וּבְהַנְהָגָה בִּשְׁמוֹתֶיךָ הַקְדוֹשִׁים, אָמֵן נֶצַח סֶלָה וָעֶד:

הסבר

התורה אוסרת בתכלית האיסור לבצע כישופים, כאמור בספר דברים פרק יח: לֹא יִמָּצֵא בְךָ מַעֲבִיר בְּנוֹ וּבִתּוֹ בָּאֵשׁ קֹסֵם קְסָמִים מְעוֹנֵן וּמְנַחֵשׁ וּמְכַשֵּׁף: וְחֹבֵר חָבֶר וְשֹׁאֵל אוֹב וְיִדְּעֹנִי וְדֹרֵשׁ אֶל הַמֵּתִים: כִּי תוֹעֲבַת יְיָ כָּל עֹשֵׂה אֵלֶּה. עצם התעסקות עם כוחות הטומאה, ממשיך האדם על עצמו לבושים-קליפות, בהתאם לרמת ההמשכה: במחשבה, בדיבור, במעשה. הלבושים הנ"ל חוסמים אנרגיות (אור דחכמה) מהאדם בעולם הזה ובעולם הבא. במידה ואדם עשה כישוף לאדם אחר, התיקון צריך להיעשות ע"י מורה הוראה הבקיא בפנימיות התורה.

(א) סגולות רבות יש באמירת פיטום הקטורת לכן טוב לאומרה בכל יום, לפני התפילה, ובפרט בשעת צרה ר"ל, וכך מובא גם בספר הזוהר הקדוש (זוהר חדש דף סז) תרגום: "דבר זה הוא גזרה קיימת ועומדת לפני הקב"ה שכל מי שמתבונן וקורא בכל יום את מעשה הקטורת, ישמר מכל מיני כישופים שיש בעולם, ומכל מיני פגעים רעים, ומכל מיני הרהורים רעים, ומדינים קשים ורעים, וממוות, ולא יינזק כל אותו היום, כיוון שלא יוכל הסטרא אחרא לשלוט עליו, ואולם לזכות לזה צריך שיכוון האדם היטב באמירת פיטום הקטורת".

ובזוהר בפרשת ויקהל מובא:"מי שדינים ומאורעות רעים רודפים אותו זקוק מאוד לעניין הקטורת, וכן לחזור בתשובה שלמה לפני הקב"ה ועל ידי זה ינצל, כי הקטורת היא עזרה שיסתלקו הדינים ממנו…"

בספר שומר ישראל לחיד"א זצוק"ל זיע"א, שומר ישראל סימן ט: מצאתי כתוב האומר זה ג' פעמים בכל יום, ניצול מכל צרה. (היכן שמוזכר ג"פ-כלומר יש לחזור על הפסוק ג פעמים ואח"כ לעבור לפסוק הבא).

תפילות נוספות נגד עין הרע

תפילה קצרה נגד עין הרע

תפילה נגד עין הרע- ברסלב

תפילה נגד עין הרע של החיד"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *