לחש נגד עין הרע של החיד"א

לחש נגד עין הרע, ממרן רבינו החיד"א זיע"א, כפי שכתבה בספרו "עבודת הקודש", בזו הלשון:

לחש נגד עין הרע בדוק ומנוסה

מַשְׁבִּיעַ אֲנִי עֲלֵיכֶם כָּל מִין עֵינָא בִישָׁא,
עֵינָא אוּכְמָא, עֵינָא צָרוֹבָא,
עֵינָא תִכְלְתָא, עֵינָא יָרוֹקָא,
עֵינָא אֲרוּכָה, עֵינָא קְצָרָה,
עֵינָא רְחָבָה, עֵינָא צָרָה,
עֵינָא יְשָׁרָה, עֵינָא עֲקוּמָה, עֵינָא עֲגוּלָה,
עֵינָא שׁוֹקַעַת, עֵינָא בוֹלֶטֶת,
עֵינָא רוֹאָה, עֵינָא מַבֶּטֶת,
עֵינָא בוֹקַעַת, עֵינָא שׁוֹאֶבֶת,
עֵינָא דִדְכוּרָא, עֵינָא דְּנוּקְבָא,
עֵינָא דְאִישׁ וְאִשְׁתּוֹ, עַיִן דְּאִשָּׁה וּבִתָּהּ, עֵינָא דְּאִשָּׁה וּקְרוֹבָתָהּ,
עַיִן דְּבָחוּר, עַיִן דְּזָקֵן,
עַיִן דִּזְקֵנָה, עַיִן דִּבְתוּלָה, עַיִן דִּבְעוּלָה, עַיִן דְּאַלְמָנָה, עַיִן דִּנְשֹוּאָה, עַיִן דִּגְרוּשָׁה,

כָּל מִין עֵינָא בִישָׁא שֶׁיֵּשׁ בָּעוֹלָם שֶׁרָאֲתָה וְהִבִּיטָה וְדִבְּרָה בְּעַיִן הָרָע עַל פב"פ,
גָּזֵרְנָא וְאַשְׁבַּעְנָא לְכוֹן בְּהַהוּא עֵינָא עִילָאָה, עֵינָא קַדִּישָׁא, עֵינָא חַדָּא, עֵינָא חִוָּורָא,
עֵינָא דְאִיהִי חִיוַּור גּוֹ חִיוַּור, עֵינָא דְכָלֵיל כָּל חִיוַּור, עֵינָא דְכֻלָּא יְמִינָא,
עֵינָא פְקִיחָא, עֵינָא דְאַשְׁגָּחוּתָא תְּדִירָא, עֵינָא דְכֻלָּא רַחֲמֵי,
עֵינָא דְאִיהִי רַחֲמֵי גּוֹ רַחֲמֵי, עֵינָא דְכָלֵיל כָּל רַחֲמֵי,
עֵינָא דְלֵית עֲלָהּ גַּבְנִינֵי, עֵינָא דְלָא אִדְּמִיךְ וְלָא נָאִים,
עֵינָא דְכָל עֵיינִין בִּישִׁין אִתְכַּפְיָין וְאִתְטַמְּרָן גּוֹ כֵיפִין מִן קֳדָמוֹהִי,
עֵינָא דְנָטִיר לְיִשְֹרָאֵל כְּדִכְתִיב
הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְֹרָאֵל,
וּכְתִיב הִנֵּה עֵין יְיָ אֶל יְרֵאָיו לַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ,

בְּהַהִיא עֵינָא עִילָאָה
גְּזֵרִית וְאַשְׁבָּעִית עֲלֵיכוֹן כָּל מִין עֵינָא בִישָׁא,
שֶׁתָּסוּרוּ וְתַעַרְקוּ וְתִבְרְחוּ וְתַרְחִיקוּ מֵעַל
(פלוני\ת בן פלונית – שם האדם עליו אומרים את הלחש ושם אמו)
וּמֵעַל כָּל בְּנֵי בֵיתוֹ,
וְלֹא יִהְיֶה לָכֶם כֹּחַ לִשְׁלוֹט ב(פלוני\ת בן פלונית) וּבְכָל בְּנֵי בֵיתוֹ,
לֹא בַיּוֹם וְלֹא בַלַּיְלָה, לֹא בְהָקִיץ וְלֹא בַחֲלוֹם,
וְלֹא בְּשׁוּם אֵבֶר מֵרְמַ"ח אֵבָרָיו, וְלֹא בְּשׁוּם גִּיד מִשְּׁסָ"ה גִּידָיו
(על אישה, אומרים: וְלֹא בְּשׁוּם אֵבֶר מֵאֵבָרֶיהָ, וְלֹא בְּשׁוּם גִּיד מִגִּידֶיהָ),
מֵהַיּוֹם וּלְעוֹלָם. אָמֵן נֶצַח סֶלָה וָעֶד.

אַתָּה סֵתֶר לִי /* יש להפסיק קצת מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה.

יֹשֵׁב בְּסֵתֶר עֶלְיוֹן בְּצֵל שַׁדַּי יִתְלוֹנָן. אֹמַר לַיְיָ מַחְסִי וּמְצוּדָתִי אֱלֹהַי אֶבְטַח בּוֹ. כִּי הוּא יַצִּילְךָ מִפַּח יָקוּשׁ מִדֶּבֶר הַוּוֹת. בְּאֶבְרָתוֹ יָסֶךְ לָךְ וְתַחַת כְּנָפָיו תֶּחְסֶה צִנָּה וְסֹחֵרָה אֲמִתּוֹ. לֹא תִירָא מִפַּחַד לָיְלָה מֵחֵץ יָעוּף יוֹמָם. מִדֶּבֶר בָּאֹפֶל יַהֲלֹךְ מִקֶּטֶב יָשׁוּד צָהֳרָיִם. יִפֹּל מִצִּדְּךָ אֶלֶף וּרְבָבָה מִימִינֶךָ אֵלֶיךָ לֹא יִגָּשׁ. רַק בְּעֵינֶיךָ תַבִּיט וְשִׁלֻּמַת רְשָׁעִים תִּרְאֶה. כִּי אַתָּה יְיָ מַחְסִי עֶלְיוֹן שַׂמְתָּ מְעוֹנֶךָ. לֹא תְאֻנֶּה אֵלֶיךָ רָעָה וְנֶגַע לֹא יִקְרַב בְּאָהֳלֶךָ. כִּי מַלְאָכָיו יְצַוֶּה לָּךְ לִשְׁמָרְךָ בְּכָל דְּרָכֶיךָ. עַל כַּפַּיִם יִשָֹּאוּנְךָ פֶּן תִּגֹּף בָּאֶבֶן רַגְלֶךָ. עַל שַׁחַל וָפֶתֶן תִּדְרֹךְ תִּרְמֹס כְּפִיר וְתַנִּין. כִּי בִי חָשַׁק וַאֲפַלְּטֵהוּ אֲשַׂגְּבֵהוּ כִּי יָדַע שְׁמִי. יִקְרָאֵנִי וְאֶעֱנֵהוּ עִמּוֹ אָנֹכִי בְצָרָה אֲחַלְּצֵהוּ וַאֲכַבְּדֵהוּ. אֹרֶךְ יָמִים אַשְׂבִּיעֵהוּ וְאַרְאֵהוּ בִּישׁוּעָתִי.

לחש נגד עין הרע
לחש נגד עין הרע

אחרי הלחש נגד עין הרע טוב גם לקחת כמה סגולות לשמירה

הנושא עשב הנקרא "רודא" מועיל לו נגד עין הרע, ולבטל כישוף,
וכשנושא עשב זה יכוון בשם קדוש "רוטא", וטוב לו.
ובלשון המשנה העשב הזה נקרא "הפיגם", ומועיל גם נגד מגיפה,
שהרי "הפיגם" אותיות "מגיפה". (ככר לאדן מסכת דרך ארץ זוטא פ"ו)

לחש נגד עין הרע קצר ומועיל

הנכנס לעיר שאין מכירים אותו, וחושש פן יעשו לו עין הרע,
יאחז אגודל יד ימינו בתוך אצבעות יד שמאלו,
ואגודל יד שמאלו בתוך אצבעות יד ימינו, ויאמר:
"אני פלוני בן פלונית (שם אמו) מזרעו של יוסף אני בא, שאין עין הרע שולטת בו,
שנאמר, בֵּן פֹּרָת יוֹסֵף בֵּן פֹּרָת עֲלֵי עָיִן בָּנוֹת צָעֲדָה עֲלֵי שׁוּר". (גמרא ברכות נ"ה ע"ב).

לפני צאתו לעסקיו, יאמר בבקר ליד המזוזה:

"בֵּן פֹּרָת יוֹסֵף בֵּן פֹּרָת עֲלֵי עָיִן בָּנוֹת צָעֲדָה עֲלֵי שׁוּר".
ואח"כ יאמר הפסוק מהסוף להתחלה:
"שור עלי צעדה בנות, עין עלי פורת בן, יוסף פורת בן". (לשון חכמים).

לעין הרע טוב לקרוא כל יום פרק ל"א בתהילים (שימוש תהילים פרק לא).

סגולה בדוקה נגד עין הרע היא "אבן התכלת" –
אבן שצבעה כחול או תכלת וישים אותה על הילד,
או יעשה טבעת וישים בתוכה אבן שצבעה כחול או תכלת.
וכן ילביש לתינוק בגד תכלת, ועי"ז לא יפגע מעין הרע. (אביעה סגולות עמוד 349).

כתב החיד"א (קונטרס שומר ישראל אות י):

כל האומר 11 פסוקים אלו המתחילים באות נ' ומסתיימים באות נ', עם הבקשה המצורפת,
ניצול מעין הרע ומכישוף, ומבריח שטן ממנו, ולכן אין בתוכן אות ס'
(כנסו לומר 11 פרקי תהילים נגד עין הרע).

מרגישים שיש עליכם עין רעה או כישוף ?

מי בכלל אמר שיש עליכם עין הרע ?

אולי אתם סתם נלחצים ומפחדים את עצמכם ?

על כן טוב שתנסו לפני הקמעות והלחשים והתיקונים להסרת עין הרע

לעשות בדיקה בעופרת !

לפרטים כנסו הסרת עין הרע בעופרת

או שלחו שם ושם האמא ותאריך לידה

בוואטסאפ 052-565-2005

 * כרוך בתרומה סמלית 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *